Notă: Conţinutul acestui blog este pur informativ şi nu se substituie terapiei medicale de specialitate.

marți, 30 august 2016

CUVÂNT LĂUNTRIC

gavriil1



Zvon de nuntire se aude dinspre cimitir
la ceas tainic de vară când eşti o-nchipuire,
din caierul de gânduri îmi torci nevăzutul fir
şi ţeşi fără odihnă cămaşa mea de mire.


Dar pânza de păianjen a razelor de lună
prinde în joc de iele luceafărul de vară
şi ochiul mi se zbate, şi în auz îmi sună
prelunga agonie a astrului de seară.

Un sol trimis de craiul cetăţii dintre ape
îmi spune să fiu gata, căci ziua-i spre amurg,
eu, aripa pe care Hyperion o arde,
mă mistui în cuvintele de freamăt şi de rug
.
___________________________

Ilustrația:
Gânduri îndepărtate de Wilhelm Amberg (1822–1899)
Licensing:
https://commons.wikimedia.org/wiki/File%3AWilhelm_Amberg_-_Distant_thoughts.jpg
(CC0 This work is in the public domain)
Sursa: Wikimedia Commons

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu